Четвер, 24 червня 2021 14:54

Купуючи квитки на поїзд, клієнти Укрзалізниці можуть перевірити наявність кондиціонера у вагоні

Купуючи квитки на поїзд, клієнти Укрзалізниці можуть перевірити наявність кондиціонера у вагоні. Наразі майже половина вагонів компанії обладнана системами кондиціонування повітря. Крім того, в усіх нових вагонах, які купує товариство, а також тих, що пройшли модернізацію, встановлюються такі системи.

Так, у системі booking.uz.gov.ua вагони без кондиціонування мають відповідну позначку на сторінці вибору місця, поряд із типом вагона. Усі поїзди Інтерсіті+ обладнані кондиціонерами. Також пасажири можуть уточнити наявність кондиціонера, купуючи квиток у касі.

Тож у вагоні з кондиціонером температура має бути від +22 до +26 °C. На початку подорожі вона може бути більшою, адже кондиціонування вмикається після відправлення поїзда і потрібен час, близько 20 хвилин, на охолодження повітря у вагоні.

Вагони, які не обладнані кондиціонерами, мають систему вентиляції, також повинні відчинятися вікна (окрім аварійних виходів та найстаріших вагонів з дерев’яними шибками, кількість яких з кожним роком зменшується при модернізації парку). Вентиляція також повинна працювати і при подачі поїзда на посадку — пасажир має право вимагати цього від провідника.

Якщо під час поїздки виникли проблеми або у вагоні підвищена температура, пасажири можуть звертатися до провідника або начальника поїзда. Вони мають вжити всіх заходів для усунення неполадок, а при можливості пересадити пасажирів до інших вагонів. За необхідності пасажири можуть звернутися до контактного центру Укрзалізниці за номером 0800 503 111 або написати на сторінку Укрзалізниці у Facebook.