Цей маршрут комбінує доставку товарів морським та залізничним транспортом, оскільки поєднує два порти — китайський Гаунчжоу та українську Одесу. між пунктами призначення 8 408 км. Такий вид перевезення називають мультимодальним.
У Монголії потяг перевантажили у залізничному стикувальному порті Еренхот. Через цей хаб проходить понад 6 тисяч вантажних потягів з Китаю до Європи.
Залізничне сполучення між Китаєм та Україною є важливим з точки зору безперебійного постачання товарів до Європи та актуальним з огляду на обмеження авіаперевезень з моменту початку пандемії.
Перший потяг з китайського порту Гуанчжоу до Європи відправився до Польщі наприкінці квітня цього року. За 15 днів він дійшов до місця призначення, що є майже вдвічі швидше ніж морським транспортом.
Міжнародний залізничний маршрут Китай-Європа відкрився у березні 2011 року і за 10 років обсяг вантажних перевезень зріс майже у 600 разів.
Мультимодальні перевезення передбачають здійснення вантажних перевезень кількома видами транспорту, але за одним документом. Більшу частину маршруту вантаж переміщується морським, річковим або залізничним транспортом, а відрізок маршруту автомобільним транспортом є максимально коротким.
У Верховній Раді готується до другого читання проєкт Закону “Про мультимодальні перевезення”, розроблений Мінінфраструктури, який визначає правові та організаційні засади мультимодальних перевезень на підставі договору.