Верифікація складається з кількох кроків:
- верифікація назв вулиць;
- додавання геометрії вулиць;
- додавання історичних та синонімічних назв вулиць;
- додавання документів, що підтверджують існування адрес;
- верифікація номерів адрес (будівлі);
- в подальшому буде здійснено і верифікацію приміщень.
Дані з Адресного реєстру мають велике значення для забезпечення взаємодії між інформаційними системами на різних рівнях управління та розв’язують проблему зменшення помилок в державних системах щодо адрес.
ЄДРА також сприятиме зменшенню можливості шахрайства щодо прав власності на нерухомість.
На сьогодні сформовано 24 команди «менторів», в кожній області, з 71 фахівця ОВА, РДА та громад, навчено 1 360 фахівців ОМС, які отримали відповідний сертифікат про готовність до роботи та підтвердили свої навички.
Понад 954 громад вже пройшли теоретичне та практичне навчання, отримують доступи до кабінетів Адресного реєстру та розпочинають верифікацію адрес.
Адресний реєстр є одним із базових реєстрів відповідно до Закону України “Про публічні електронні реєстри” та ухваленої Урядом Постанови №254. Нараз профільні експерти працюють над впровадженням Реєстру адміністративно-територіальних одиниць та Реєстру будівель та споруд.
Створення Єдиного державного реєстру адрес реалізується у співпраці Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури та Міністерства цифрової трансформації за сприяння проєкту “Підтримка цифрової трансформації”, що фінансується USAID та UK Dev. Партнер проєкту — Фонд Східна Європа.
Підписуйтеся на сторінки Міністерства відновлення у соцмережах Facebook, Twitter, Telegram