П'ятниця, 19 січня 2024 11:32

Скільки зарядних станцій потрібно для нормального використання електровантажівок у Європі

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, згідно з аналізом, проведеним консалтинговою компанією Berylls, необхідна загальнонаціональна високопродуктивна зарядна інфраструктура гігантських масштабів.

Як відомо, Європейська комісія хоче скоротити викиди CO2 важкими комерційними автомобілями на 90% відсотків до 2040 року порівняно з періодом із середини 2019 року до середини 2020 року.

До 2030 року галузь має досягти скорочення на 45% як контрольний показник. Але як цього можна досягти?

Нещодавно консалтингова компанія Berylls представила докладний аналіз, з якого стає зрозуміло, що лише електричних вантажівок недостатньо. Швидше, потрібна загальнонаціональна високопродуктивна зарядна інфраструктура.

«Для сталого розвитку транспорту на далекі відстані до 2030 року в Європі нам знадобиться зарядних систем загальною потужністю не менше 1700 мегават.

300 зарядних точок необхідно вздовж автобанів у Німеччині, основній транзитній країні, і ще понад 400 у Франції», - каже Штефан Лемке, консультант Berylls

Згідно з аналізом Berylls, в середньому на одній станції має бути не менше трьох точок заряджання, щоб покрити середній попит на зарядку вантажівок.

«Якщо попит різко зростає в піковий час, то верхня межа в 14 точок зарядки виправдана, якщо час очікування однієї вантажівки не повинен перевищувати п'яти хвилин», - зазначає Штефан Лемке, консультант Berylls

Виходячи з розрахунків компанії, до 2030 року необхідно встановити більше 10 000 зарядних пристроїв з потужністю зарядки в один мегават.

На відміну від станцій для легкових автомобілів, високопродуктивні зарядні пункти для вантажівок також повинні мати можливість заздалегідь бронювати, щоб задовольнити потреби логістики.

На думку Berylls, задоволення попиту на швидкі зарядки в Європі є вирішальним чинником успіху переходу на електричну мобільність у вантажних перевезеннях на великі відстані.

Перехід із дизельних на електричні вантажівки не буде однозначним. Співпраця між усіма заінтересованими групами має вирішальне значення. Без такого спільного підходу досягнення цілей ЄС та довгострокова рентабельність електричних вантажівок навряд чи можуть бути гарантовані.

Основа розрахунків Berylls про необхідність мегаватних зарядних систем також цілком реалістична.

Експерти автомобільної консалтингової компанії виходять з того, що вантажівки в європейських міжміських перевезеннях долають відстані від 300 до 360 кілометрів протягом встановленого законом часу руху і споживають при цьому від 360 до 430 кіловат.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, на цьому фоні потрібні мегаватні зарядні пристрої, які дозволять заряджати акумулятор протягом встановленої законом перерви в 45 хвилин на наступні 300-400 км.




Інформація: