Мета пілотного проекту - зробити електровантажівки здатними здійснювати далекі поїздки та знизити навантаження на електричні мережі. Експериментальна експлуатація зарядної станції розміром із контейнер розпочнеться навесні 2023 року.
Станція дозволить у шість разів швидше заряджати електровантажівки, аніж звичайні зарядні станції великої ємності з вихідною потужністю 350 кВт. Вбудовані акумуляторні буфери розраховані на пікове навантаження.
Інша мета полягає в тому, щоб зарядні станції працювали таким чином, щоб це було вигідно для енергосистеми.
Наукову підтримку цим технічним інноваціям надає Швейцарське федеральне управління енергетики (SFOE) та кілька промислових партнерів. У дослідницькій частині проекту беруть участь Бернський університет прикладних наук (BFH) та Університет прикладних наук Східної Швейцарії (OST).
Новий вид зарядної інфраструктури необхідний, зокрема, для вантажівок далекого прямування, а також для кораблів і літаків. Він відрізняється від інфраструктури для електромобілів і дозволяє в короткий термін заряджати важкі комерційні автомобілі.
Це допомагає гарантувати, що вантажні перевезення з нульовим рівнем викидів охоплюють всі сфери застосування.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, система заснована на новому стандарті зарядки, що називається «системою зарядки мегават» (MCS), яка була запущена в усьому світі в червні.