Четвер, 19 січня 2023 10:53

«Укрзалізниця» отримала нові вітчизняні дизель-потяги

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, протягом 2022 року «Укрзалізниця» прийняла від виробника та ввела до експлуатації ще два дизель-потяги марки ДПКр3, які виготовлені на Крюківському заводі.

Судячи з опублікованих фото тестових рейсів пасажирських потягів на новому маршруті від Рахова до румунської станції Валя-Вішеулуй, на ньому задіяни дизель-потяги виробництва Крюківського заводу ДПКр3-005 та ДПКр3-006.

Таким чином, ми можемо зробити висновок про те, що два дані дизель-потяги були прийняті від заводу в експлуатацію «Укрзалізницею» протягом 2022 року без особливого розголошення. Тобто, так само, як приймалася в експлуатацію більшість з переданих у 2022 році пасажирських вагонів.

Однак зараз, через відсутність оплати від «Укрзалізниці» саме за вагони, Крюківський завод перейшов у вимушений простій.

«Передостанні» потяги ДПКр3-003 та ДПКр3-004 були передані «Укрзалізниці» у листопаді 2021 року. Обидва були задіяні по черзі на рейсах «Дунайського експресу» в Одеській області між Ізмаїлом та Одесою.

Однак після 24 лютого 2022 р. такий дизель-потяг виконав евакуаційний рейс з Одеси до Львова. Згодом всі дизель-потяги ДПКр обслуговували евакуаційні рейси з Львова до Польщі.

Після стабілізації становища вони перейшли на інші маршрути - як звичайні по Західній Україні, так і нові регіональні експреси по неелектрифікованим ділянкам залізниці, в тому числі на визволених від окупації територіях.

Наприклад, саме такий потяг обслуговує святковий «Буковельський експрес» зі Львова до Рахова, а зараз - аналогічний рейс за тим же напрямком, а також «Буковинський» та «Прикарпатський» експреси.

У дизель-потязі ДПКР3 - три вагони, 170 пасажирських місць. З них 61 місце 1-го класу – це другий проміжний безмоторний вагон, сидіння тут стоять за схемою 2+2. І два вагони 2-го класу - за 58 і 51 місцем, за схемою 3+2, самі сидіння мало відрізняться одне від одного.

Усі вагони кондиціоновані, мають сучасні санвузли, причому в одному з головних вагонів є інклюзивний санвузол, зручний для пасажирів з обмеженими можливостями. Для пасажирів з обмеженими можливостями є висувний пандус.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, також є службове купе для особового складу залізничників – провідників-стюардів та машиністів. Потяг здатний розвивати швидкість до 140 км/год.




Інформація: