Компанія Rolls-Royce Power Systems, що входить в Rolls-Royce Holdings і розробляє силові установки для авіаційної та інших галузей, представила на виставці MINExpo 2021 концепт кар'єрного самоскида Haul Truck.
Самоскид обладнаний гібридною силовою установкою, яка дозволить знизити викиди вуглекислого газу на 30 відсотків без втрати потужності. Новинка стане частиною глобального проекту з переосмислення всього процесу автомобілебудування, включаючи видобуток корисних копалин.
На перший погляд гірничодобувні машини можуть здатися не такими цікавими з точки зору перспектив, якщо порівнювати їх з класичними автомобілями.
Однак на думку Rolls-Royce, коли мова заходить про скорочення викидів в атмосферу, застосування інноваційних технологій в конструкції кар'єрних самоскидів є не менш важливою частиною глобального процесу автомобілебудування.
Адже одна з основних проблем, пов'язаних з розробкою екологічно чистих вантажівок в цілому, полягає в продуктивності - особливо у випадку кар'єрних самоскидів.
Британські фахівці розробили технологію, що дозволяє підтримувати стандартні характеристики потужності при одночасному зниженні викидів. Концепція Haul Truck полягає в заміні стандартного двигуна на комбінацію дизельного мотора і акумуляторів.
Крім того, в самоскиді реалізована технологія рекуперації енергії, яка дозволить батареям гірничодобувної машини заряджатися під час гальмування при спуску на дно кар'єру. Накопичену енергію вантажівка буде використовувати, піднімаючись вгору.
Завдяки застосуванню нової технології, інженерам вдалося зменшити розмір дизельного двигуна, тим самим знизити викиди CO2 в атмосферу на 20-30 відсотків, при цьому рівень продуктивності машин залишився колишнім.
Метою фахівців Rolls-Royce є масштабне скорочення викидів вуглецю в атмосферу. Тому, крім концепту гібридного самоскида, компанія розробляє екологічно чисті види палива, новітні водневі двигуни, а також експериментальні паливні елементи.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, на їхню думку, скорочення викидів CO₂ може набувати різних форм, і класичні електромобілі не стануть єдиним рішенням.