Перша 50-тонна зчіпка комплектувалася тривісним тягачем і тривісним напівпричепом, та призначалася для перевезення будматеріалів. Той електромобіль був виготовлений в Нідерландах компанією Emoss, і в якості бази для електрифікації використовувалося шасі MAN TGS.
Другий комплект також розробили в фірмі Emoss, тільки цього разу базою електровантажівки став двовісний тягач DAF CF. Ця вантажівка з електроприводом була замовлена двома різними перевізниками: Breytner і H. N. Post & Zonen.
Компанії збираються по черзі експлуатувати електрогрузовік. Таке незвичайне рішення вони пояснюють бажанням скоротити власні витрати на електричний експеримент, в якому обидві дуже зацікавлені.
Залежно від перевізника, машина буде перевозити будівельні матеріали і морські контейнери, працювати в зчепленні звичайним напівпричепом і розвозити продукти в супермаркети мережі PLUS. При цьому в першому варіанті до складу 50-тонного автопоїзда буде входити чотиривісний напівпричіп з електричним КМУ.
За технічними параметрами, електрифікований фірмою Emoss, DAF CF має споряджену масу 9313 кг. Він оснащується американським електродвигуном Dana, що розвиває 265 к. с. постійної потужності і видає 476 к. с. на «піку».
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, головною перевагою електромотора є його вражаючий крутний момент, який досягає 3500 Нм. Дальність поїздки електромобіля становить 150 км на одній підзарядці.