Покращення підвищили ефективність роботи машини на 6% та знизили витрати на технічне обслуговування і ремонт до 8%.
D10 оснащений двигуном Tier 4 Final Cat C27 потужністю 602 к.с. Коли бульдозер рухається заднім ходом, C27 автоматично перемикає налаштування, забезпечуючи до 20% більше потужності та скорочуючи час циклу.
Результатом, за словами Cat, є підвищення продуктивності до 3% та економія палива до 4% порівняно з D10T2 та до 10% порівняно з D10T.
Двигун працює в парі з новим перетворювачем крутного моменту, який автоматично звільняє статор, коли збільшення крутного моменту не потрібне для подальшого зниження витрати палива.
Муфта статора блокується без втручання оператора в умовах високого навантаження та уповільнення, а чутлива до навантаження гідравлічна система передає більше потужності на грунт.
Всередині кабіни Cat розмістила в операторів новий сенсорний дисплей для контролю продуктивності машини та адаптації машини до роботи.
Підвищення продуктивності може бути досягнуто за рахунок використання стандартних та додаткових технологій допомоги оператору D10.
Стандартний подвійний нахил з автоматичним керуванням відвалом (ABA) автоматизує рухи відвалу в задані положення завантаження, перенесення та розкидання, щоб знизити навантаження на оператора.
Додаткові технології включають:
AutoCarry, що забезпечує автоматичне керування лезом під час перенесення.
Система Cat Grade Control 3D, яка позиціонує ріжучу кромку відвалу для стабільного ухилу.
Автоматичне керування розпушувачем для мінімізації прослизання гусениці за рахунок автоматичного контролю та регулювання частоти обертання двигуна та глибини стійки розпушувача.
MineStar Terrain з автоматичним керуванням відвалом, який поєднує в системі керування повну автоматизацію, навантаження від відвалу та захист від перерізу, зводячи до мінімуму переріз, переповнення та повторну обробку.
MineStar Command для бульдозера інтегрований з електронною та гідравлічною системами D10 для дистанційного керування.
Новий D10 відрізняється покращеною трансмісією, новими змінними вкладишами цапф штовхача, модернізованим моторним відсіком з одноплощинною системою охолодження, новими легкодоступними дверцятами радіатора та новим масляним піддоном зі збільшеною на 50% місткістю.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, опціональна ходова частина Heavy-Duty Extended Life (HDXL) з ходовою частиною DuraLink знижує зношування, забезпечує термін служби ущільнення втулки до 8000 годин та забезпечує на 20–40 % більш тривалий термін служби, ніж ходова частина для важких умов експлуатації.