Широкий і дуже успішний досвід застосування свічок запалювання Bosch у міжнародному автоспорті не тільки доводить їх високу продуктивність і надійність, але також служить «прискореною випробувальною лабораторією». Прикладом такої історії може служити використання платинових сплавів для електродів свічок запалювання. Ця технологія була вперше використана в 1970 році на Porsche 917, який брав участь у знаменитих 24-годинних кільцевих перегонах у Ле-Мані, і, до речі, прийшов першим. А вже з 1974 року платинові електроди стали використовуватися в серійному виробництві свічок запалювання Bosch, причому ця технологія не втрачає актуальності донині.
Ще одним прикладом розробок, які прийшли зі світу автоспорту в двигуни звичайних легкових автомобілів, можуть служити різні типи з'єднання свічок з корпусом.
Найпоширенішим типом різьби для свічок запалювання серійного виробництва сьогодні залишається різьблення M12, в той час, як різьблення M10 стало стандартом для свічок запалювання в автоспорті. Саме для «спортивного» застосування воно спочатку й розроблялася, але згодом було взяте на озброєння для високопродуктивних свічок запалювання Bosch у серійних автомобілях.
Те ж стосується і ряду інших інновацій: завдяки автоспорту в серійне виробництво вийшли клеми у вигляді чаш, технологія лазерного зварювання заземлювального електрода.
Автоспорт – не лише видовищна подія для глядачів або повне адреналіну випробування для гонщиків. Всі вузли та деталі автомобіля, зокрема свічки, під час перегонів працюють в екстремальних умовах – тому кожен заїзд стає для них справжнім тестом на міцність. Виробники своєю чергою отримують масу цінної інформації, яка потім застосовується у виробництві свічок запалювання як для постачання на конвеєри автовиробників, так і для післягарантійного ринку. Наразі Bosch серійно випускає 800 різних типів свічок запалювання, поставляє в роздрібну мережу та на автосервіси широкий асортимент практично для будь-якого автомобіля.