«Європейський автопром прагне посилити свою роль в питанні зниження кількості дорожньо-транспортних пригод та нещасних випадків», – заявив генеральний секретар ACEA Ерік Йоннерт. «У цьому контексті ми вітаємо перегляд Загальних правил безпеки і підтримуємо широкий спектр заходів безпеки, запропонованих Європейською комісією в травні минулого року» – повідомляє ukrautoprom.com.ua.
До таких заходів належать вимоги, щоб всі нові автомобілі були оснащені системами автономного екстреного гальмування (AEB), які автоматично запускають маневри гальмування, якщо зіткнення неминуче, а водій не вживає ніяких дій, щоб уникнути його. Інші заходи, що підтримуються галуззю, включають в себе системи моніторингу сонливості і втоми водія, система безпеки руху заднім ходом для автомобілів і мікроавтобусів, сигнали аварійної зупинки і системи попередження про вихід зі смуги руху.
Для всіх розглядаємих правил безпеки члени Європарламенту повинні узгодити терміни розробки продукту, надаючи як мінімум три роки на впровадження з дати вступу в силу правила.
Ухвалення закону призведе до активізації розробок виробниками в цих областях і їх впровадження. В результаті - європейські авто стануть безпечнішими і дорожчими.