За рахунок застосування CRU Duplex вдається підвищити експлуатаційну надійність буксових вузлів, знизити кількість отцепок через несправності роликових букс і, як наслідок, скоротити експлуатаційні витрати, витрати на техобслуговування і ремонт.
«CRU Duplex - це здвоєний циліндричний підшипниковий вузол, призначений для установки в букси вантажних вагонів з навантаженням від осі на рейки 23,5 т / с і пасажирських вагонів з навантаженням від осі на рейки 18 т / с. CRU Duplex був спроектований і оптимізований під посилені умови експлуатації на «просторі 1520» (включаючи низькотемпературну стійкість до -60 ° С). І головним результатом оптимізації конструкції і технологій є збільшення міжремонтного пробігу більш ніж в 2,5 рази (800 000 км / 8 років і більше) », - розповідає технічний директор Максим Красніков.
Як зазначив директор залізничного дивізіону Віктор Гуков, ХАРП продовжує зміцнювати співробітництво, як з вітчизняними, так і зі світовими компаніями. «Циліндричний підшипниковий вузол CRU Duplex входить в технічні вимоги до ходових частин вантажних вагонів закуповуються для потреб« Укрзалізниці ». Крім цього, наш партнер, світовий виробник труб і коліс для залізничного транспорту «Інтерпайп», випустив спільну колісну пару зі збільшеним міжремонтним пробігом до 800 000 км або до 8 років, в якій використані підшипники CRU Duplex», - додав він.
Харківський підшипниковий завод створив унікальний продукт, який необхідний для залізничної галузі та успішно реалізується на вітчизняному ринку, - підшипниковий вузол CRU Duplex увібрав в себе багаторічний досвід, а також інноваційні рішення і передові технології по термо- і механообработке сталей.