Четвер, 13 грудня 2018 11:08

ZF представив подушку безпеки, що спрацьовує до зіткнення

Зовнішня бічна подушка безпеки ZF може спрацювати перед неминучим зіткненням. Випробування показали, що вона дозволяє зменшити тяжкість травмування пасажирів на 40%.

Майбутнє автомобільної галузі пов'язано з новими вимогами щодо безпеки пасажирів, що включають в себе комбіновані технології пасивної і активної безпеки. Наприклад, активацію подушок безпеки безпосередньо перед зіткненням. Захист пасажирів в автономних транспортних засобах з новою конфігурацією посадочних місць є ще однією областю, в якій системи пасивної безпеки піддаються змінам. У той же час ведуться нові розробки традиційних систем пасивної безпеки з поліпшеними характеристиками. На симпозіумі «Airbag 2018», що пройшов з 26 по 28 листопада в Мангеймі, концерн ZF представив свої новинки.

«Безпека пасажирів має першорядне значення при розробці нових автомобілів для автоматизованого і автономного водіння, - коментує д-р Міхаель Бюхснер, керівник Дивізіону систем пасивної безпеки ZF. - Наша зовнішня бічна подушка безпеки, що розкривається безпосередньо перед зіткненням, - яскравий приклад того, як ZF реалізує свою концепцію Vision Zero - світу з нульовим рівнем аварійності та забруднення навколишнього середовища».

Ця подушка спрацьовує зовні автомобіля і дозволяє при аварії створити додаткову бічну захисну зону. Випробування показали, що вона може зменшити важкість травмування пасажирів на 40%. ZF представив на симпозіумі поточні напрацювання по цій зовнішній системі безпеки, яка спрацьовує перед зіткненням, а також розповів про принципи її активації і вимогах до краш-тестів (бічний удар об стовп).

Надійний захист при будь-якому положенні в кріслі
Система безпеки повинна бути розрахована на те, що пасажири можуть по-новому розташовуватися в кріслах. При поїздці на автомобілі з високим ступенем автоматизації водій може розслабитися або займатися якоюсь роботою. В майбутньому з'явиться можливість відкинути спинку крісла або розвернутися. Системи пасивної безпеки з утримують пристроями, включаючи подушки і ремені безпеки, повинні бути спроектовані таким чином, щоб захистити пасажирів, незалежно від того, в якому становищі вони знаходяться. Надалі такі пристрої все більше будуть інтегруватися в саме сидіння. Для цього розроблені адаптивні «двоконтурні» подушки безпеки. Їх конструкція дозволяє враховувати нестандартні положення корпусу водія або пасажирів, що виникають завдяки автономному водінню.

Захисна подушка в середині салону
Щоб знизити ризик зіткнення пасажирів на передніх сидіннях один з одним або з елементами внутрішньої обробки при бічному ударі, ZF розробляє вдосконалений варіант центральної подушки безпеки всередині салону. Ця подушка, яка розкривається в центрі транспортного засобу, найближчим часом пройде нормативні випробування: «Нові правила Euro NCAP (Європейська програма оцінки нових автомобілів), які планується ввести до 2020 року, розширюють вимоги до захисту пасажирів з боку, протилежного зовнішньому бічного удару, - зазначає Норберт Кагерер, глава відділу розробок Дивізіону систем пасивної безпеки ZF. - В майбутньому така внутрішня подушка безпеки може знадобитися для отримання 5-зіркового рейтингу безпеки при зіткненні ».

Гнучкість і легкість
ZF відгукується і на інші мегатренди автомобільної галузі, пропонуючи найлегшу колінну подушку безпеки. «Завдяки зменшеному вазі автомобіль споживає менше палива і виділяє менше викидів, - розповідає Кагерер. - Крім того, менший розмір і гнучкіша компоновка допомагають задовольнити нові вимоги до інтер'єру майбутніх електричних і автономних автомобілів ». Завдяки новому кожусі, зробленому з тканини, а не металу, нова розробка ZF
важить на 30 відсотків менше, ніж звичайні колінні подушки безпеки. Серійне виробництво почнеться в 2019 році.

Рульове колесо майбутнього
Сьогодні подушка безпеки водія знаходиться в рульовому колесі, і обидва є невід'ємною частиною систем безпеки. У доступному для огляду майбутньому автомобілі з тим або іншим ступенем автономності будуть оснащені рульовим колесом з новими конструктивними особливостями. Крім класичної круглої форми можуть з'явитися і інші. У поєднанні з новими механізмами складання вони забезпечать більшу свободу руху для пасажирів. Наприклад, інтегровані дисплеї збільшать взаємодія з пасажирами і дозволять більше контролювати внутрішні системи автомобіля за допомогою рульового колеса.




Інформація: