Компанія Robert Bosch заробила собі добре ім’я за 130 років діяльності в технічній сфері. І все, що вона пропонує у сфері компонентів для фільтрування, вона робить так само досконало, як і в решті галузей автомобільної справи. На науково-дослідні роботи компанія витрачає в середньому 6 – 8 млрд. євро на рік. Тому фільтри цієї марки мають досконалу конструкцію, тому в них використовуються найсучасніші матеріали, тому вони мать бездоганну якість виконання і тому врешті решт вони продаються за доступними цінами. Зрештою, саме Bosch протягом майже 100 років проектує і виробляє компоненти до паливної системи дизелів, тож хто знає проблеми фільтрації краще за неї?
Покриття по фільтрах, можна сказати, неосяжне. Тут і безліч моделей вантажівок різних класів, і будівельна спецтехніка, і трактори та інша сільгосптехніка типу комбайнів, обприскувачів, навантажувачів. Попри таку широку номенклатуру, алгоритми Bosch з підбору та замовлення фільтрів гарантують їхнє швидке та вчасне постачання до торгових точок та сервісних майстерень.
Паливні фільтри Bosch
Чисте пальне – запорука комерційно вигідної експлуатації дизеля. Тому що передчасний ремонт паливної апаратури зводить нанівець сам сенс дизельного двигуна як економічного та ефективного агрегата.
При високому тиску пального в сучасному дизелі типу Common Rail (до 2000 – 2500 бар) будь-яка тверда частинка у потоці палива залишає “вибоїни” на поверхнях клапанів форсунок. А в насосах високого тиску відбувається додаткове абразивне зношення, що теж завершується дорогим ремонтом. Третій вид зношення – корозійний – викликають у форсунках та насосі ПНВТ домішки води.
Паливні фільтри Bosch ефективно затримують найдрібніші частинки – до 95 % включень розміром 3 – 5 мікрон і не менше 93% води, яка може трапитись у потоці палива. На відміну від багатьох пересічних аналогів, “бошевські” вироби не деформуються під високим тиском, мають ємність, достатню на весь термін між ТО і чинять мінімальний гідравлічний опір.
Оливні фільтри Bosch
Кондиційна олива в двигуні – це продовження його ресурсу і відміна непередбачуваних поламок. При тому, що в нинішніх “вантажних” дизелях міжсервісний період збільшено до 50 – 80, а то й до 100 тис. км, дуже важливо підтримувати оливу у належному стані протягом всього цього пробігу.
З огляду на найсуворіші вимоги і сконструйовані мастильні фільтри від Bosch. Завдяки багатошаровому фільтруючому елементу з спеціальним просоченням у них тривалий термін служби, а через велику поверхню фільтруючого елемента вони мають високу здатність затримувати засмічення без впливу на тиск мастила і в усьому діапазоні температур.
Перепускний (редукційний) і зворотний клапани у фільтрах Bosch мають досконалу конструкцію і виконуються з якісних матеріалів, щоб гарантувати сталість подачі оливи за будь-яких умов – відразу після старту, при роботі “на холодну”, після заповнення фільтра у випадку перевищення терміну його служби.
Повітряні фільтри від Bosch
Двигуни комерційних автомобілів, які працюють від ранку до вечора, споживають щодня сотні тисяч літрів повітря – і в ньому не має бути жодної порошинки чи інших дрібних часток. Бо кожне мікроскопічне включення – це абразив, який залишає на деталях мотора пошкодження, через які доводиться передчасно “капіталити” двигун. В каталогах Bosch сотні позицій повітряних фільтрів, їхні високі якості забезпечуються особливими фільтрувальними матеріалами – це мікропориста синтетика, просочена смоляним складом.
Варто пам’ятати, що повітряний фільтр низької якості як мінімум заб’ється пилом швидше, ніж слід. А значить, двигун стиха почне витягувати гроші з кишені власника – спочатку, через збільшення витрати пального, а потім і “завдяки” зниженню потужності. Таким чином, економія на дешевому у порівнянні з ”бошевським” фільтрі обернеться додатковими збитками.
Салонні фільтри Bosch
Неякісний салонний фільтр в сучасних кліматичних системах створює чимало проблем – аж до загрози аварійної ситуації. З одного боку, навіть в найгірших умовах повітря в захищеній фільтром кабіні буде в 6 разів чистіше, ніж за бортом. І не дивно, що за 10 – 15 тис. км пробігу фільтруючий елемент стає важчим на 100 – 150 грам – тобто стільки пилу потрапило б в інтер’єр без нього. А з іншого боку, переповнений пилом і сміттям фільтр не пропускає в салон повітря, а значить, в машині інтенсивно пітнітимуть вікна – і водій не матиме нормального огляду на дорогу.
Салонні фільтри Bosch затримують 100% частинок розміром від 0,0025 мм, і це – завдяки чотирьом шарам матеріалу: паперовий фільтруючий, допоміжний, вугільний та шар із синтетичного волокна з електростатичним зарядом.
Фільтри Denoxtronic
Мочевина AdBlue®, яку впорскує у систему нейтралізації вихлопу система Denoxtronic, потребує очищення. І за нього відповідають фільтри Bosch Denoxtronic. Ці елементи мають мікропористий фільтруючий елемент і захисний компенсаційний елемент на випадок замерзання мочевини взимку. Замінювати фільтр Denoxtronic слід кожні 120 000 – 320 000 км, і якщо це не зробити вчасно, частинки бруду заважатимуть правильному дозуванню рідини AdBlue®.
Фільтри-осушувачі
У пневматичній системі важкої комерційної техніки використовуються фільтри-осушувачі. Якщо фільтр буде неякісним чи переповненим, виникне ризик несправності клапанів через замерзлу вологу узимку – а значить, можуть відмовити і гальма. Фільтри-осушувачі виробництва Bosch видаляють вологу, частинки пилу і дрібні краплі оливи з стисненого повітря, знижуючи ймовірність масштабного ремонту.
Фільтри охолоджуючої рідини
Робота системи охолодження двигунів комерційної техніки залежить від якості і чистоти антифризу. Фільтри охолоджуючої рідини Bosch захищають помпу від передчасного зношення, а канали системи і радіатори – від різних відкладень і розвитку корозії. Вони надійно відділяють частки засмічень, продукти розпаду та інші залишки від охолоджуючої рідини, що знижує ризик дорогих ремонтів і заміни компонентів.
Мастиловіддільники Bosch
Мастиловіддільники застосовуються для очищення картерних газів від мастильного туману – це потрібно для захисту впуску двигуна комерційних автомобілів, зокрема, такого дорогого вузла як турбіна. Мастиловіддільники Bosch надійно відділяють мастильний туман і частки від картерних газів, знижуючи ризик дорогих ремонтів двигуна і економлячи гроші на оливі, оскільки повертають відсепароване мастило назад в систему.
Гідравлічні/трансмісійні фільтри
Розгалужені гідравлічні системи на важкій техніці чутливі до чистоти своєї робочої рідини, яка працює при тиску аж до 400 атм. Ціла гама фільтрів для гідравліки є в каталогах компанії Bosch. Вони відділяють дрібні частки та інші забруднення від робочої рідини. Фільтруючі компоненти добре збалансовані за конструкцією, яка базується на синтетичних або скляних волокнах, корозійностійких матеріалах і ущільненнях з спеціальної гуми.
Отже, важко уявити собі комерційний транспортний засіб, до якого б не можна було підібрати повний комплект фільтрів марки Bosch. Важливо також, що крім широкої номенклатури цей шанований бренд є синонімом надійності і довговічності – і з точки зору власників техніки, і з позиції постачальників та продавців компонентів.