Остаточне складання провадиться на заводі в Штутгарті, а компоненти надходять із підприємств у Бамберзі (паливні елементи) та Хамбурзі (електричний повітряний насос, вентилятор системи рециркуляції).
Першим замовником стала Nikola Corp., яка має намір у третьому кварталі цього року вивести на ринок США магістральні тягачі FCEV.
Зазначимо, що одночасно Bosch розпочав виробництво водневих силових агрегатів і на своїх китайських підприємствах. Складання налагоджене в Цунціні, а комплектуючі поставляються із заводу в Усі.
Таким чином Bosch став першим виробником силових установок FCEV не тільки в Німеччині, а й у Китаї.
На виставці Bosch Tech Day 2023 було оголошено про те, що компанія до 2026 року інвестує 2,5 млрд євро у розробку та виробництво водневих технологій. У підсумку це збільшить продажі до 2030 року на суму до 5 млрд євро.
На заході також було представлено перспективний водневий тягач IVECO Heavy Duty FCEV.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, зазначимо, що нещодавно IVECO викупила частку Nikola у європейському СП, яке базується в Ульмі. У результаті компанія Nikola IVECO Europe була перейменована на EVCO.