Як відомо, з червня 2019 року транспортні засоби почали оснащуватися інтелектуальними тахографами, які фіксують час водіння і відпочинку водія.
Ці пристрої також можуть дистанційно передавати і отримувати інформацію про дату останнього калібрування, перерви в подачі електроживлення, несправності датчиків і спроби порушення безпеки.
Зазначена інформація може потрапити в диспетчерські служби без необхідності зупинки транспортного засобу. Таким чином, дорожній поліції стане легше визначити вантажівку, обладнану нелегальним «вимикачем» тахографа.
Однак для здійснення такого моніторингу необхідні спеціальні сканери, що працюють за технологією DSRC.
Регулюючі органи в європейських країнах, що забезпечують дотримання правил дорожнього руху, до липня 2024 року мають отримати такі пристрої для дистанційного зчитування цих смарт-тахографів.
Зокрема, в Нідерландах, транспортна інспекція ILT вже розпочала офіційні випробування сканерів трьох різних виробників. Їх будуть тестувати в реальній роботі на голландських автомагістралях.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, дані випробування триватимуть до кінця 2021 року. До 2024 року нове покоління тахографів повинно потрапити і в старі вантажні автомобілі і автобуси, якщо вони збираються продовжувати працювати в системі міжнародних перевезень. Це офіційні плани європейського пакета мобільності.