У цей період був зафіксований сплеск продажів вантажної автотехніки повною масою понад 3,5 т. Так, за перший місяць весни 2021 року клієнтам було передано майже 500 одиниць нових вантажівок, що на 174% більше, аніж минулого року. А за підсумками першого кварталу 2021 року аналітики зафіксували зростання продажів вантажівок на 86%.
Такий активний початок сезону не обійшовся без конкурентної боротьби. Лідером українського ринку за підсумками березня залишився МАЗ, якому вдалося наростити продажі більш ніж в 4 рази, і зайняти 18,3% ринку. За перші три місяці 2021 року МАЗ став беззаперечним лідером з продажу, чиї показники майже втричі випереджають найближчих конкурентів.
Активно нарощували продажі в березні і європейські виробники. Так, MAN додав 194%, Scania (+ 163%), Volvo збільшила збут в 10 разів, Renault - в 3 рази. З меншими показниками, але в плюсовій зоні закінчили березень і інші європейці.
Ford Trucks впевнено закріпився в Топ-5 українського ринку вантажівок і теж виріс в 5 разів. Але в цьому році дуже серйозну конкуренцію створюють і китайські виробники. Так, Howo (Sitrak) вже впритул підібрався до лідерів ринку. Дуже непогано продаються вантажівки DongFeng Trucks і JAC.
Драйверами нинішнього зростання стали масштабні закупівлі техніки під прийдешній сезон дорожнього будівництва, але не тільки. Зараз активно оновлюють свої автопарки великі компанії і переходять на нову, більш сучасну техніку. Пожвавився попит і з боку нафтогазового сектору і паливних рітейлерів. Ранні закупівлі розпочали і сільгоспвиробники.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, таке зростання продажів в березні помітно спорожнило склади техніки в Україні, а багато компаній вже переглянули свої плани продажів на цей рік.