Такі дані представила в своєму черговому звіті «Європейська асоціація автовиробників» (ACEA). Частка машин на електричній тязі за підсумками 2020 року склала на європейському вантажному ринку 0,5%, автомобілі на альтернативних видах пального зайняли 2,9% ринку, а на бензинові моделі довелося всього 0,1% від загального обсягу продажів вантажівок в Європі.
В цілому вантажівки, які використовують різні види альтернативного палива, зайняли в ЄС в минулому році частку в 3,5%. За даними ACEA, в країнах Євросоюзу в 2020 році було зареєстровано 226 150 нових вантажних автомобілів з дизельними двигунами, що на 25,5% менше, ніж в 2019-му. Таке значне падіння попиту стало результатом впливу пандемії Covid-19 на продажу, авторинок і економіку в цілому.
Майже у всіх країнах ЄС за винятком Греції падіння продажів дизельних вантажівок вимірювалося двозначними числами: в Німеччині вантажний ринок впав на 25,3%, у Франції - на 24,7%, в Іспанії - на 21,4%, в Італії - на 13%. У всьому Євросоюзі в 2020 році було зареєстровано лише 210 нових бензинових вантажівок, 95% з яких продано в трьох країнах: Німеччині, Бельгії та Фінляндії.
Загальний обсяг реєстрації нових електровантажівок склав в Європейському Союзі в минулому році 1059 одиниць, що на 42,1% більше, ніж в 2019-му. Понад 90% з них продано на ринках трьох країн: Німеччини (852 машини), Румунії (76 одиниць) і в Нідерландах (41 машина). В інших 12 країнах ЄС за весь 2020 рік не було продано жодної електровантажівки.
Попит на гібридні вантажівки в 2020 році в Євросоюзі зріс, за даними ACEA, на 31,5%, що пояснюється, головним чином, ефектом низької бази. Всього в ЄС в минулому році була зареєстрована 351 вантажівка з гібридною силовою установкою - це всього 0,1% ринку середньо- і великотоннажних вантажівок в Євросоюзі. Автомобілі на альтернативному пальному (99% яких - на природному газі) склали більшість серед зареєстрованих в ЄС в 2020 році «зелених» вантажівок. Попит на такі машини зріс на 5,8%, до 6861 одиниці, їх частка збільшилася з 2,1% в 2019 році до 2,9% в 2020-м.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, найбільші обсяги продажів подібних автомобілів забезпечила Німеччина, що стала найбільшим в ЄС ринком газових вантажівок.