Це менше абсолютного рекорду 2018-го року (тоді було імпортовано бульдозерів, грейдерів, планувальників, екскаваторів, навантажувачів, трамбувальників, котків та ін.) на суму 225 млн. доларів, але більше показників 2019-го року з імпортом 194 млн. доларів – передає SpecMachinery.com.ua.
Це свідчить про те, що сегмент будівництва доріг в 2020 р. продовжував зростати.
Найбільше техніки для будівництва доріг було придбано в Китаї: імпорт з цієї країни склав 62,6 млн. доларів.
На другому місці - будівельна техніка з Великої Британії - імпорт в 2020 р. склав 39,1 млн. доларів. Третє місце серед експортерів будівельної техніки в Україну займає Німеччина – 30,7 млн. доларів за підсумками минулого року.
Корея наростила присутність в Україні: імпорт склав 21,8 млн. доларів.
Досягли рекорду поставки техніки з Туреччини і склали 9,7 млн. доларів.
Поставки з США скоротились удвічі порівняно з 2019-м роком – до 8,7 млн. доларів.
Польща – 8,6 млн., Японія – 6,4 млн. І вже четвертий рік поспіль до нас надходить техніка з Таїланду: в 2020 р. імпорт склав вже 5,1 млн. доларів.
Відзначимо, закупівлі будівельної техніки у РФ скоротились до 207 тис. доларів. Нагадаємо, в 2019 р. імпорт дорожньої техніки з РФ складав 8,9 млн., а в 2018 р. – рекордні 31,2 млн. доларів.