У порівнянні з аналогічним періодом 2019 року зростання склало 38,2%. Цікаво, що такого вражаючого результату вдалося досягти у рік світової пандемії коронавірусу і економічних втрат.
Цьому сприяли декілька факторів.
Передусім відбувався активний процес зміни вантажівок по всій країні, через припинення дії старих екологічних стандартів і впровадження нових норм. Також уряд Китаю почав реалізовувати політику справляння плати за осі, що призвело до переформатування структури ринку важких вантажівок, і до посилення попиту на двовісні сідельні тягачі. Слід врахувати, що значні інвестиції в об'єкти інфраструктури, посприяли хорошому збуту самоскидів і шасі під міксери та інші будівельні надбудови. І нарешті бурхливий розвиток електронної комерції під час пандемії, посприяв відчутному зростанню ринку логістичних послуг.
Цікаво, що до ТОП-10 ринку важких вантажівок увійшли ті самі китайські автовиробники, що і минулого року.
1-е місце посіла державна корпорація FAW. Її сукупні продажі в річному численні виросли на 37%, і склали 377 тис. вантажних автомобілів. Частка ринку становить 23,2%.
2-е місце у корпорації Dongfeng. Сукупний обсяг продажів досяг 311 тис. одиниць. Зростання склало 29%. Частка ринку становить 19,2%.
3-е місце посідає корпорація Sinotruk. Її продажі досягли 300 тис. вантажівок. Зростання в річному обчисленні досягло 57%. Частка ринку - 18,5%.
Таким чином, кожен учасник великої китайської «трійки» - FAW, Dongfeng і Sinotruk продає більше 300 000 автомобілів, і разом вони утворюють головне ядро ринку ваговозів КНР.
4-е місце у Shaanxi Co., Ltd. Їх річні продажі досягли 227,3 тис. автомобілів. Зростання в порівнянні з минулим роком 28%. Частка ринку цього автовиробника складає 14%.
На 5-му місці компанія Foton. Її сукупний обсяг продажів досяг 150,2 тис. вантажівок. Зростання в річному обчисленні досяг 75%. Частка ринку у Foton становить 9,3%.
6-е у списку - спільне підприємство SAIC Hongayn. Його сукупні продажі досягли за рік 80,1 тис автомобілів. Зростання в річному численні склало 38%. Частка ринку становить 4,9%.
7-е місце у компанії JAC. Її річний обсяг продажів досяг 53 тис. одиниць. Зростання в річному обчисленні становить 41%. Частка ринку - 3,3%.
8-е місце у фірми Dayun. Їхні продажі склали 35,7 тис. автомобілів, що означає 10-відсоткове зростання у порівнянні із 2019-м роком. Їх частка ринку не перевищує 2,2.
9-у позицію займає вантажне відділення машинобудівного гіганта XCMG. Вони продали в минулому році 20,5 тис. автомобілів. У них зростання становить 35% в річному численні, а частка ринку не перевищує 1,7%.
Замикає ТОП-десятку компанія Hanma Technology - торговельна марка САМС. Цей автовиробник досяг обсягу продажів в 22,01 тис автомобілів, і продемонстрував зростання 5% в річному численні. Його частка ринку складає всього 1,3%, і вона знизилася на 0,43% них пункту.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, в цілому 2020 рік зберіг ринковий ландшафт, але конкуренція стала більш жорсткою. У ТОП-«десятці» тільки три компанії (Sinotruk, Foton і JAC) зуміли наростити свої частки на ринку, інші сім його скорочували.