Про це компанія повідомила на своїй сторінці в мережі Facebook.
«Арктичний циклон – уже другий виклик для наших експлуатаційників. У грудні вони максимально оперативно впорались з наслідками льодяного дощу, коли дороги та тротуари перетворились на ковзанки. У цілодобовому режимі дороги обробляли піщано-соляним розчином та сіллю.
«Автомагістраль+Південь» заздалегідь підготувалась до зимового обслуговування автошляхів. На дорожньо-експлуатаційних базах компанії заготовлено понад 16 тисяч тон технічної солі та 46 тисяч тон фрикційних матеріалів. Мобілізовано майже 700 працівників.
У зимовий період для оперативної ліквідації ям, що виникають унаслідок коливання температур, ми використовуємо холодні суміші бітумомінеральні дорожні (СБМД). Суміші для аварійного ремонту створені за унікальною рецептурою компанії на виробничій базі у Новомосковську. При влаштуванні суміші навіть за мінусової температури повітря тимчасова «латка» протримається тривалий час. З настанням теплого сезону її можна буде за необхідності замінити на більш стійку, влаштовану за допомогою традиційних гарячих асфальтобетонних сумішей», - йдеться у повідомленні.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, «Автомагістраль - Південь» здійснює експлуатаційне утримання автодоріг у чотирьох областях. Зокрема, це 234 км міжнародних трас М-05 «Київ-Одеса» та М-03 «Київ-Харків-Довжанський» у Київській області. На Одещині компанія обслуговує 192 км автошляху М-05 «Київ – Одеса». У Харківській - М-29 «Харків – Перещепино» та М-18 «Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта» протяжністю 265 км. Найбільшим регіоном експлуатаційного утримання залишається Дніпропетровська область.