Автомобільним майстерням, СТО та автосервісам пощастило більше за інші бізнеси, адже їхня діяльність не була виключена зі списку дозволених Кабінетом Міністрів під час пандемії коронавірусу. Проте суворі карантинні норми, самоізоляція населення, соціальне дистанціювання не могли не позначитися на роботі сервісних станцій. Лише ті, хто зміг миттєво відреагувати на умови нової реальності, невідкладно переформатував режим роботи, зміг втриматися на плаву, зберігши клієнтів та високу якість послуг.
Карантин став лакмусовим папірцем для бізнесу. Орієнтовані на успіх, соціально відповідальні компанії у пріоритет поставили безпеку персоналу й клієнтів та впровадили безпрецедентні заходи безпеки, дбаючи про найголовніше – здоров’я людей. Так, на фірмових СТО мережі Бош Авто Сервіс від самого початку карантину суворо дотримуються рекомендацій МОЗ щодо попередження розповсюдження коронавірусної інфекції. Зокрема, усі працівники автосервісів забезпечені засобами індивідуального захисту: масками, одноразовими рукавичками, окулярами, серветками та дезінфекторами. Кожного ранку та по закінченню робочого дня проводиться температурний скринінг співробітників, робочі місця систематично дезінфікуються, регулярно проводиться вологе прибирання клієнтських зон та цехів з використанням спеціальних засобів. Додатково до основних заходів безпеки деякі автосервіси проводять двічі на день озонування або кварцування в приміщеннях.
Головним рішенням, яке допомогло переважній більшості фірмових СТО мережі Бош Сервіс продовжити роботу й зберегти клієнтів, стало безконтактне приймання автомобілів. Запропонована й впроваджена схема практично повністю виключає контакт між людьми, а відтак мінімізує ризики для здоров’я. На практиці алгоритм дій наступний:
- Автовласник має попередньо записатися на автосервіс.
- Для передачі автомобіля в ремонт потрібно приїхати на сервіс, покласти ключі від авто в конверт та залишити його в спеціальному боксі. Потім зателефонувати менеджеру, щоб погодити деталі ремонту та попередню вартість.
- Після закінчення ремонту клієнт отримує повідомлення з остаточною вартістю та реквізитами для оплати, здійснює безготівкову оплату зручним способом, приїжджає у визначений час та забирає автівку.
«Усі рішення, які ми приймаємо від початку карантину, орієнтовані на головне – безпеку людей. Ми одними з перших перейшли на безконтактне обслуговування авто та організували всі робочі процеси таким чином, щоб захистити персонал і клієнтів від можливих загроз для здоров’я. В умовах карантину, завдяки швидкому реагуванню на обставини, нам вдалося виконати поставлені плани, не втратити клієнтів та головне – зберегти якість обслуговування» - коментують в компанії.