Директор з розвитку Volkswagen Франк Вельш (Frank Welsch) в інтерв'ю німецькому виданню Handelsblatt повідомив про припинення концерном розробки нових легкових автомобілів і LCV на їхній платформі з двигунами, що працюють на стиснутому природному газі (КПГ або CNG). Випуск 19 моделей марок VW, Audi, Skoda та Seat, що оснащуються наразі газобалонним обладнанням, поки триватиме, але «нових поколінь цих автомобілів вже не буде».
За оцінкою німецьких фахівців, CNG-автомобілям залишилося максимум сім років - до закінчення життєвого циклу моделей, що випускаються нині. Цей період може скоротитися з урахуванням планів введення в ЄС екологічного стандарту Euro-7. Причому VW (найбільший в світі автовиробник) може згорнути виробництво автомобілів з газовими двигунами і раніше, якщо попит на них продовжить падіння. До речі, в 2019 році на всіх заводах Volkswagen в світі було випущено більше 110 тисяч CNG-автомобілів, проте, за даними офіційної статистики, за цей же період в Німеччині було зареєстровано всього 7623 одиниці, що на 29,4 відсотка менше, ніж роком раніше. Причому сама цифра - це лише 0,2 відсотка від усього обсягу продажів в країні за рік. Також, за даними Handelsblatt, число автомобільних газонаповнювальних компресорних станцій (АГНКС) за минулий рік в Німеччині скоротилося з 867 до 837. Це при тому, що за прогнозом в середньостроковій перспективі їх число повинно досягти 2000.
Таким чином, Volkswagen вирішив повністю зосередитися на розробці і виробництві електромобілів, а в сегменті CNG-автомобілів залишається тільки один великий гравець - FIATChrysler. Але чи готовий він компенсувати обсяги виробництва газових автомобілів після відходу з ринку VW? До речі, тільки в Німеччині на сьогодні зареєстровано понад 1,0 млн машин такого типу. І, крім того, велику конкуренцію стиснутому природному газу може скласти скраплений (LNG). Застосування якого, на думку експертів, виробників і експлуатаційників, має істотно більші перспективи для вантажівок і автобусів.