CNH Industrial презентувала бізнес-план на 2020-2024 рр. під назвою «Змінюйся, щоб перемагати» (Transform 2 Win). У документі детально описана стратегія трансформації структури і виробничих потужностей підприємства, спрямована на максимально ефективну реалізацію потенціалу п’яти основних операційних сегментів. Ключовим моментом бізнес-плану слід визнати розділення бізнес-напрямків «Шосейна техніка» (сегменти комерційних автомобілів і силових агрегатів) та «Позашляхова техніка» (сегменти сільськогосподарської техніки, будівельної та спеціальної техніки).
Таке рішення було прийнято за результатами ретельного вивчення портфеля активів компанії, де, крім усього іншого, були враховані стратегічні, інвестиційні та синергетичні чинники. Проведені аналітичні дослідження показали, що сегменти «Шосейна техніка» і «Позашляхова техніка» розрізняються з точки зору нормативних вимог, очікувань клієнтів, а також абсолютно по-різному реагують на галузеві мегатренди, такі як розширене використання цифрових рішень, автоматизація, прагнення до зниження викидів до мінімального/нульового рівня, а також глобальне розширення портфеля пропонованих сервісів.
Компанія під умовною назвою «Шосейна техніка», прогнозна виручка якої від промислової активності на 2018 рік становить $ 13,1 млрд., об’єднає такі бренди, як IVECO, IVECO BUS та Heuliez Bus (69% виручки), а також виробника силових агрегатів FPT Industrial (31% виручки). У свою чергу, напрямок «Позашляхова техніка», прогнозна виручка якого від промислової діяльності станом на 2018 рік становить $ 15,6 млрд., буде займатися переважно виробництвом сільськогосподарської техніки (75% виручки), а також будівельним бізнесом (19% виручки). Виробництво спеціальної техніки, в тому числі і кар’єрних самоскидів Astra, також залишиться прерогативою цієї компанії (6% від виручки). Сюди ж увійдуть підрозділи IVECO Defence і IVECO Magirus.