Локалізація виробництва вантажних залізничних вагонів в Україні становить 97%, тобто на сьогодні українські вагонобудівні підприємства здатні повністю задовольнити попит на якісні та сучасні вантажні вагони - йдеться в повідомленні ФРУ.
Але ситуація із безконтрольним ввезенням застарілого рухомого складу на територію України (зокрема, йдеться про тенденцію зростання імпорту з РФ вживаних вантажних вагонів з подовженим терміном експлуатації) вже залишило наших виробників без замовлень.
Якщо у найближчий час не будуть оголошені тендери на закупівлю рухомого складу за кошти ЄБРР, які анонсує АТ «Укрзалізниця», вагонобудівні підприємства продовжать зупинятися, без роботи залишаться тисячі працівників.
"Втрати вагонобудівних заводів України і підприємств суміжних галузей – металургійної, гірничодобувної, коксохімічної і феросплавної в такій ситуації можуть досягти 15 млрд грн." - наголошують в ФРУ
Як стало відомо SpecMachinery.com.ua, Федерація роботодавців звернулася до прем'єр – міністра України Олексія Гончарука із занепокоєнням щодо загрози руйнування стратегічної для країни вагонобудівної галузі. Та надала власні пропозиції щодо того, як змінити ситуацію.