Частіше за інших свою першу реєстрацію в минулому місяці проходили автомобілі марки Renault, які охопили 18% українського ринку нових комерційних авто. При цьому, реалізувавши в травні 203 автомобіля, Рено відстала від свого торішнього результату на 7 відсотків.
На другому місці Fiat – 112 автомобілів. Травневі продажі цієї марки перевищили свій показник річної давності на 12 відсотків.
Третій рядок рейтингу у Peugeot, попит на автомобілі цього французького бренду збільшився в 2,5 рази – до позначки 84 машин.
Ford і MAN розділили четверте місце з результатом 79 проданих авто у кожного. При цьому, якщо MAN зміг наростити продажі на 5%, то реєстрації Фордів впали на 19% щодо травня 2018 року.
Замикає ТОП-5 травневого рейтингу найпопулярніших брендів на українському ринку нових комерційних автомобілів – Citroen, 76 машин якого отримали реєстраційні номери (+153%).
Всього за 5 місяців поточного року в Україні було зареєстровано 4,5 тис. нових комерційних автомобілів, що майже на 12% менше, ніж роком раніше.