«Структура витрат на електромобіль вище, ніж на автомобіль з двигуном внутрішнього згоряння. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб знизити витрати», – заявив Келленіус, який повинен прийти на зміну Дітеру Цетше після щорічних загальних зборів компанії 22 травня. Також він додав, що буде продовжувати покладатися на альянси, щоб знизити витрати на розробку і матеріально-технічне постачання Mercedes-Benz. Інтенсивність співпраці буде збільшуватися. Альянси будуть укладатися не тільки з іншими автовиробниками і постачальниками, а й з технологічними компаніями.
Daimler уклав альянс з Renault, Nissan і BMW, щоб розділити витрати на розробку і матеріально-технічне постачання вантажних автомобілів, автобусів і легкових автомобілів.
Daimler також покладається на збільшення економії за рахунок зростання масштабів виробницутва акумуляторів електромобілів в якості способу зниження витрат. Також ведеться робота щодо скорочення використання дорогої сировини для акумуляторів електромобілів. Компанія хоче скоротити використання кобальту в акумуляторах електромобілів.
Автовиробники також намагалися збільшити робочий діапазон електромобілів, експериментуючи зі співвідношенням нікелю кобальту і марганцю в акумуляторах.
Daimler просуває розробку цілого ряду електричних і гібридних автомобілів, щоб досягти своєї мети – створити до 2039 році автопарк з нейтральним рівнем викидів вуглецю.
За словами автовиробника, для досягнення цієї мети Daimler хоче, щоб до 2030 року як мінімум половина продажів нових автомобілів була представлена електромобілями і гібридними автомобілями, а до 2022 року – мати вуглецево-нейтральний процес виробництва.