Нагадаємо, останнім часом ринок будівельної техніки демонструє зростання, яке в деяких сегментах становить десятки відсотків. Як розповіли кореспондентам SpecMachinery.com.ua представники VolvoConstruction, за прогнозами компанії, тільки ринок важкої техніки в 2019-му році складе більше 1000 одиниць.
Однак уподобання будівельників серйозно змінилися. Так, за інформацією SpecMachinery.com.ua, ринок нової техніки дуже серйозно тіснить б/у техніка. Слідом за ринковими реаліями, навіть офіційні дилери будівельної техніки і транспорту - все більше звертають увагу на систему Trade-in і б/в техніку з Європи.
Так, програму реалізації б/в тягачів OkTrucks від IVECO уже запустив, спільно з виробником, дилер IVECO - компанія АМАКО; є інформація про інші подібні програми.
Нагадаємо, на виставці Heavy Duty 2018 у Києві (і на всіх наступних), поряд з новинками, була широко представлена будівельна техніка сегмента б/в. І відразу ж - на масштабних експозиціях.
Отже, чи можна придбати б/в навантажувач за зниженою ціною, і не розчаруватися в цьому? Редакція SpecMachinery.com.ua опитала експертів, і ось що ми дізналися.
Як розповіли представники компанії-реалізатора б/в техніки, вся техніка - закуповувалася виключно за кордоном, в європейських країнах. Потім була проведена дефектовка, здійснені всі необхідні роботи по відновленню та реставрації. І тільки після цього техніка пропонується споживачам.
Більш того, дилер б/в техніки забезпечує гарантію на машини. Ця гарантія менше, ніж у нової техніки (близько 6 місяців), однак це нівелюється вартістю самої техніки. І також є можливість придбати подовжену гарантію.
Як розповіли кореспондентам SpecMachinery.com.ua представники компанії продавця б/в техніки, в будівельному сегменті вартість б/в машини, навіть після повного відновлення, може більш ніж в 2 рази відрізнятися від аналогічної нової моделі в «кращий» бік.
В результаті - широка лінійка (ширша, ніж навіть у офіційних дилерів), «прозора» якість, а також лояльна цінова політика - все це дає можливість купувати техніку на більш вигідних умовах, відповідно, оптимізувати цілий ряд процесів.
Як зазначає SpecMachinery.com.ua, подібний підхід цілком в змозі скласти серйозну конкуренцію іншим пропозиціями нової техніки.
Однак, такий перерозподіл інтересів будівельників не може не турбувати і офіційних дилерів. Як стало відомо SpecMachinery.com.ua, на цьому тлі вже вибухнуло кілька скандалів. Зокрема, один з виробників навантажувачів в судовому порядку заборонив одному з операторів б/в техніки ввозити машини на митну територію України.