Попит на навантажувачі в минулому 2017 році досяг 163 139 одиниць, що на 33% більше в порівнянні з 2016 роком. Сумарна вартість проданої техніки склала 14,8 млрд доларів США (€ 12,73 млрд).
Фахівці Off-Highway Research вказують, що ключовим драйвером цього зростання став сплеск на китайському ринку, який склав 43% світових продажів в 2017 році. Було відзначено, що основним фактором тут є різке збільшення інвестицій в інфраструктуру з боку китайського уряду і в рамках моделі державно-приватного партнерства (ДПП).
Проте, колісні фронтальні навантажувачі трохи просіли в продажах в Китаї в результаті зростання ринку компактних і гусеничних екскаваторів і "економічних" колісних навантажувачів в якості альтернативного обладнання.
Очікується, що 2018 рік стане піковим з точки зору кількості проданої техніки, але при цьому глобальний попит стабілізується від 150 000 і 165 000 одиниць протягом наступних п'яти років. Однак капіталомісткість даного сегмента ринку буде продовжувати рости, заявили в Off-Highway Research. Очікується, що сумарна вартість проданих навантажувачів досягне 17,8 млрд доларів США (15,31 млрд євро) в сьогоднішніх цінах до 2022 року в порівнянні з 14,8 млрд доларів США в 2017 році
За даними Off-Highway Research, кількість фронтальних колісних навантажувачів в світі виросло приблизно на 75% за останнє десятиліття з 1,3 мільйона машин в 2008 році до 2,23 мільйона в цьому році.
Будівельні компанії є найбільшою групою покупців колісних навантажувачів, за ними слідують представляють видобувну галузь - переважно гірничодобувна і кар'єрна. Інші значні групи покупців - це різні організації державного сектора, орендні компанії, сільське і лісове господарство.