«Ми є одним з учасників ТОВ «Львівські автобусні заводи». Левова частка боргів уже погашена в процедурі санації.
На теперішній час завершується уточнення всіх вимог поточних кредиторів для їх остаточного погашення та завершення санації, що призведе до повного фінансового оздоровлення ТОВ «Львівські автобусні заводи», - розказали в компанії.
«Ми сподіваємося, що в цьому році буде завершена санація, і завод зможе відновити свою діяльність», - повідомила пресслужба.
Львівський автобусний завод не працює близько десяти років.
Його попередній власник росіянин Ігор Чуркін через конфлікт з львівською владою збирався перенести виробництво у Дніпропетровську область, і у жовтні 2014 року ЛАЗ остаточно зупинився.
З 2020 року перереєстроване у Кам'янському ТОВ «Львівські автобусні заводи» перебувало у стані банкрутства.
Ситуація змінилася у квітні 2023 року, коли Господарський суд Дніпропетровської області затвердив план санації ЛАЗ. Він передбачав залучення нового інвестора ТОВ «Львівінвестактив» івано-франківського бізнесмена Андрія Луцького.
Він є співвласником будівельної компанії «Благо», що є однією з найбільших в Івано-Франківську.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, з кінця 2023 року Львівінвестактиву належить 57,58% ЛАЗу.