Стартап із технологій електромобілів REE Automotive оголосив про отримання двох окремих сертифікатів CARB для кабіни шасі P7-C. Продажі цієї техніки розпочинаються в Каліфорнії й відразу потрапили під програму стимулювання.
Чогось подібного компанії REE Automotive ($REE) очікували, оскільки її електромобіль P7-C EV "x by wire" розвиває тему низькокабінних електромобілів для масштабного комерційного впровадження.
Два роки тому на виставці CES стартап EV вперше представив свою модульну платформу P7, розроблену з урахуванням автопарків, зокрема операторів доставлення в США.
Згодом REE показала два повністю електричні варіанти – нову кузовну вантажівку класу 3 під назвою P7-B і додаткове шасі з кабіною під назвою P7-C.
Перед початком виробництва компанія REE повідомила про десятки замовлень від комерційних клієнтів. Портфель заявок почав ще більше пухнути після недавнього демонстраційного показу електромобіля в рамках програми Work Truck Week.
Позаду у P7-C сертифікація Федеральних стандартів безпеки автомобільних транспортних засобів (FMVSS) з першими новими системами рульового керування та гальмування.
Компанія REE вже похвалилася своїм шанувальникам, що нова низька кабіна з електричним шасі має право на податкову пільгу в програмі комерційних чистих транспортних засобів IRS у США.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, це дає змогу отримати податкову субсидію до 40 000 доларів США на автомобіль. REE також сповістила, що діють державні стимули Каліфорнійської ради з повітряних ресурсів (CARB), пропонуючи потенційну підтримку до 100 000 доларів США за транспортний засіб.