Tatra Trucks зосереджує свою діяльність на розробці та виробництві повнопривідних середніх і важких вантажівок різного призначення для широкого спектра сегментів.
Це дозволяє їй ефективно диверсифікувати виробництво та продаж автомобілів, водночас намагаючись підтримувати баланс обсягів виробництва для цивільного та оборонного секторів.
Все це позитивно впливає на поступове зростання компанії, яка має на меті досягти рівня виробництва до 2 500 автомобілів на рік протягом декількох років.
У 2023 році Tatra виготовила і поставила клієнтам 1451 автомобіль, що на 100 одиниць більше, ніж у попередньому році. Особливо в четвертому кварталі минулого року обсяг виробництва значно прискорився, і автовиробник продовжує цю тенденцію і в цьому році.
Серед найбільших замовників за кордоном також є клієнти в Індії, Австрії, Словаччині, Австралії, Польщі, Україні, Сербії та Німеччині, в той час, як менша кількість спеціальних автомобілів також пішла на інші цікаві та висококонкурентні ринки, такі як Швейцарія, Франція, Гонконг та Південна Корея.
Серед найважливіших замовлень минулого року — замовлення на понад двісті пожежних автомобілів на шасі Tatra для пожежної охорони Чеської Республіки.
Цей масштабний проект є продовженням аналогічного замовлення від осені 2022 року, в рамках якого компанії Tatra і THT Polička минулого року поставили 100 автоцистерн CAS 20 для пожежної служби Чехії.
Потім компанія Tatra передала армії ще 30 крюкових навантажувачів Tatra Force 8×8, а в цьому році буде вироблено ще 50 одиниць цих транспортних засобів.
Також продовжилося виробництво шасі для військових логістичних автомобілів, які Tatra постачає бельгійській армії у співпраці з DAF Trucks.
Tatra Trucks є виробником, який також обслуговує клієнтів з індивідуальними та специфічними вимогами.
Минулого року, наприклад, вона виготовила кілька шасі для будинків на колесах та експедиційних автомобілів, або унікальну спеціальну вантажівку Tatra Phoenix загальною вагою 62 тонни, підготовлену спільно з австралійським дилером Offroad Trucks Australia для місцевої гірничодобувної компанії Rio Tinto.
Також продовжився проект «Tatra в школи», в рамках якого автовиробник у співпраці з дилерами та регіональними органами влади допомагає розвивати чеську освіту в автомобільному та сервісному секторах.
Проект також підтримує модернізацію обладнання та технологій регіональних дорожніх адміністрацій.
2023 рік також ознаменувався святкуванням 100-річчя концепції шасі Tatra з центральною несучою трубою і поворотними незалежно підвішеними півосями, вперше застосованою Гансом Ледвінкою в 1923 році на моделі Tatra 11.
Це був також 10-й рік успішної роботи компанії Tatra Trucks під керівництвом чеських акціонерів з Czechoslovak Group і Promet Group.
Однак 2023 рік також приніс нові події, які в найближчому майбутньому внесуть значні зміни в портфоліо продукції Tatra, що принесуть велику користь клієнтам.
У жовтні компанія Tatra у співпраці зі своїми партнерами представила прототип Tatra Force e-Drive з електричним тяговим двигуном у поєднанні з водневими паливними елементами.
Цього року цей прототип, який є першою в історії бренду електричною (а отже, без шкідливих викидів) великовантажною вантажівкою, пройде подальші етапи складних випробувань в реальних умовах експлуатації.
На 2024 рік Tatra Trucks знову планує збільшити обсяги виробництва, чому мають сприяти кроки з реструктуризації, які поступово впроваджуються з минулого року. Tatra має хороші позиції для реалізації цього плану, оскільки значна частина запланованого виробництва вже покрита замовленнями клієнтів.
У першій половині цього року Tatra також планує представити ще одну важливу інновацію, а саме нове покоління модельного ряду Tatra Phoenix.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, згодом, в середині року, вона також представить військові версії третього покоління моделі Tatra Force, таким чином завершивши клієнтський портфель цієї флагманської серії.