Раніше ця невелика фірма з Аугсбурга електрифікувала автобуси класу Midi від турецького виробника Karsan, займалася інсталяцією водневих паливних елементів у комунальні вантажівки, і ось у лютому 2022 року оголосила себе виробником 12-метрових міських автобусів.
АКБ з ємністю від 242 до 424 кВтг монтуються на даху пасажирської машини. Повідомляється, що при використанні зарядної станції потужністю від 65 до 150 кВт (постійного струму) сесія триватиме 2-5 годин.
Дальність дії електробуса досягає від 220 до 370 км на одному зарядку. Слід зауважити, що застосовані літій-залізо-фосфатні батареї (LFP) від CATL, мають нижчу щільність енергії, ніж більш ємні накопичувачі NMC від інших європейських виробників.
Але водночас накопичувачі LFP вважаються дуже економічними, надзвичайно надійними та пожежобезпечними.
Встановлений на транспортному засобі центральний синхронний електродвигун Dana/TM4 з водяним охолодженням має номінальну/максимальну потужність 145/245 кВт і максимальний крутний момент 1055/3329 Нм.
У салоні пасажирської машини можна встановити від 24 до 36 сидінь, а загальна місткість сягає від 81 до 95 осіб. Ця варіативність залежить від того, який пакет акумуляторів захоче встановити замовник.
Кузов пропонується у дво- або тридверному виконанні. Передня частина салону повністю низькопідлогова, ззаду пасажири сидять на п'єдесталах або поздовжній «моторній коробці».
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, технічно допустима повна вага автобуса становить 19500 кг. Максимальна швидкість транспортного засобу не перевищує 80 км/год. Серійне виробництво електробусів Cizaris 12EV буде налагоджено у 2023 році.