Новинка належить до автобусів середнього класу та призначена для приміських, міжміських та туристичних пасажирських перевезень.
Fuso Rosa відрізняється оновленим екстер'єром, переробленим інтер'єром, додатковим обладнанням та новими системами, що підвищують безпеку.
Що стосується приводу, то там встановлено новий 3,0-літровий турбодизель, що відповідає стандарту Євро-6. Двигун розвиває потужність 175 к. с. і видає 430 Нм крутного моменту.
З ним в парі працює 6-ступінчаста автоматизована трансмісія, хоча можна встановити 5-ступінчасту механічну коробку передач.
В салоні встановлені сидіння нової конструкції з триточковими ременями безпеки (вони входять до стандартної комплектації). З'явилася більш сучасна система клімат-контролю та збільшені за площею з тонуванням бічні стекла.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, пасажиромісткість автобуса варіюється в залежності від замовлення, і може бути реалізована в конфігураціях на 22, 25, 29 та 32 місця.