Машина належить до 8-го покоління автобусів Generation 8, що дебютували минулого літа. Paradiso G8 1600 LD побудований на шасі 6х2, яке може постачатися від різних виробників.
В конструкції впроваджено понад 140 новацій. Дизайн вирішено у корпоративному стилі Marcopolo DNA – з ґратами радіатора та бампером збільшеного розміру. Помітно покращена аеродинаміка - коефіцієнт Cx становить всього 0,379.
Як опція пропонуються повністю світлодіодні фари, що мають в 3,5 рази більшу ефективність.
Пасажирський салон виконаний із використанням фірмової концепції Biosafe, що захищає від коронавірусної інфекції. Вона включає дезінфекцію туалету, систему кондиціювання повітря з ультрафіолетовою лампою, антибактеріальну оббивку, а також опціональне планування салону 1+1+1 (три ряди одиночних крісел).
Кабіна водія розроблена за новою концепцією Low Drive. Тут встановлена нижча панель приладів, а холодильний відсік розміщений з лівого боку. Це покращує оглядовість, у тому числі праворуч.
Ширші двері водія роблять посадку-висадку більш комфортною. Зручнішим став доступ і до підпільних багажних відсіків завдяки новим кришкам. Пасажири Marcopolo Paradiso G8 1600 LD також оцінять модернізовані сходи та нові поручні.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, в салоні впроваджено концепцію biolight – освітлення змінної яскравості залежно від часу доби, що покращує візуальний комфорт.