Випробування трамваю «Еталон-TR3100» розпочалися в Одесі з 24 грудня.
Ці випробування проходять на основі договору про тимчасову експлуатацію, укладеного між заводом-виробником, якому належить новий трамвай, та КП «Одесміськелектротранс», на базі якого раніше проходила процедура сертифікації вагона нової моделі.
Трамвай TR3100 виробництва «Еталон» був виготовлений ще у 2019-2020 роках. на заводі у Чернігові. Трамвай «Еталон» презентували наприкінці грудня 2020 року після завершення складання та на початку заводських випробувань. Із серпня 2021 р. він проходив випробування у Києві.
Це частково низькопідлоговий вагон, з «низьким» середнім майданчиком та високим рівнем підлоги на початку та в кінці салону. У салон трамваю ведуть чотири двері, з яких двоє широких двостулкових на середньому низькопідлоговому майданчику, а двоє вузьких одностулкових на початку та наприкінці вагона.
У салоні 34 сидячі місця, у тому числі три відкидні, два полуторні і два звичайні на середньому низькопідлоговому майданчику. Інші сидячі місця - у високій частині салону. Кабіна водія обладнана кондиціонером.
Салон досить просторий, у ньому багато місць для сидіння. Але при цьому має високі та незручні сходинки як на вході в салон у вузьких дверях, так і всередині салону до низькопідлогового майданчика.
Вагон не має штатного зчеплення - таким чином для його зчеплення з іншим трамваєм у разі несправності потрібно знімати весь кожух передньої або задньої маски та монтувати зчіпний пристрій. Також він не має технічної можливості працювати в «системі багатьох одиниць» - у складі двох або трьох вагонів.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, система управління вагоном та тяговими електродвигунами - молдавська, заводу «Інформбізнес». Інформація про роботу системи управління обробляється бортовим комп'ютером та відображається на центральному дисплеї пульта у кабіні водія.