Вибір шасі Tatra пояснюється тим, що тут наявний двигун екологічного рівня Євро-6, незалежна підвіска та система повного приводу 8×8, що дуже важливо під час поїздок льодовиками та бездоріжжям.
За створенням унікальної машини стоїть ісландський дизайнер та механік Аствальдур Оскарсон.
Шасі Tatra Phoenix обладнано шестициліндровим, рядним, 13-літровим двигуном PACCAR MX-13 (Євро-6) з максимальною потужністю 390 кВт (530 к. с.). Двигун агрегатований із автоматичною коробкою передач Allison 4700.
Під керівництвом Аствальдура Оскарсона було виготовлено пасажирську надбудову, призначену для використання в екстремальних умовах ісландської зими. Величезні позашляхові шини, що застосовуються у важких сільгоспмашинах, були замовлені та доставлені із Ізраїлю. Кожне таке колесо має висоту 165 см та ширину 80 см.
Шкіряні сидіння для 36-місного салону були придбані в Іспанії. На відміну від першого турбуса Sleipnir у «Татробусі» немає відділення барбекю, але є туалет.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, габаритна довжина пасажирської машини становить 11,26 м, а її ширина не перевищує 3,20 м.