Віденська транспортна компанія Wiener Linien спочатку тестуватиме автобус без пасажирів, а з 10 січня планують вивести його на міські маршрути для повноцінної експлуатації.
До речі, минулого літа ця віденська компанія протягом тижня випробовувала водневий автобус Solaris Urbino 12 Hydrogen.
Зазначимо, що Hyundai Elec City Fuel Cell з'явився ще 2017 року. Це низькопідлоговий автобус довжиною 10990 мм, розрахований на перевезення до 60 пасажирів.
Машина укомплектована паливними елементами розробки Hyundai потужністю 180 кВт, двома резервуарами по 169 л, у яких зберігається 34 кг водню під тиском 700 бар. До оснащення також входять літій-полімерна батарея ємністю 78,4 кВт та центральний електромотор ZF потужністю 180 кВт. Запас ходу сягає 500 км.
Старт ходових випробувань Hyundai Elec City Fuel Cell по вулицях Відня поєднали з відкриттям першої водневої заправної станції, яка зможе обслужити великогабаритну техніку - автобуси та вантажівки.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, сюди водень доставляється спеціальними автоцистернами та за допомогою компресора стискається до 350, 700 чи 1000 бар.