Прага стане першим містом, куди надійдуть 14 електробусів E'CITY та експлуатуватимуться місцевим транспортним оператором DPP.
Новий автобус на батарейках Škoda E’CITY був побудований за участю турецького партнера-субпідрядника компанії Temsa, на виробничій базі якого були виготовлені його кузови. Дооснащення та остаточне складання електробуса відбуваються на заводі Škoda Transportation у чеському Пілзнері.
Модель E'CITY має довжину 12095 мм при колісній базі 5805 мм і повну масу 19000 кг, а його місткість складає 69 пасажирів, з яких 28 сидячих (2 розкладні сидіння). Новинка компонується трьома дверима та вважається низькопідлоговим типом з висотою посадки 32 см.
E'CITY оснащений електродвигуном потужністю 160 кВт, який може розвивати швидкість до 80 км/год та живиться від акумуляторної батареї, яка за словами Skoda забезпечує понад 160 км запасу ходу при роботі кондиціонера та обігрівача.
Skoda E'CITY пропонує унікальне рішення з подвійною підзарядкою та гальванічно ізольованим зарядним пристроєм на борту.
Швидка зарядка потужністю до 150 кВт здійснюється за допомогою стандартної комбінованої системи типу CCS 2 способами AC і DC в одному роз'ємі або від вбудованого гальванічно ізольованого безпосередньо від мережі постійного струму 600 В/750 В.
Це означає, що протягом дня, коли автомобіль знаходиться в експлуатації за допомогою тягового акумулятора, підзарядити його можна через пантограф за 15-30 хвилин від інфраструктури для трамвая або тролейбусні лінії, чого вистачить ще на один маршрут.
Такі зарядні рішення в реальному житті забезпечують велику щоденну дальність дії та більшу гнучкість у розгортанні на різних трасах. У свою чергу, повністю поповнити акумуляторну батарею і провести її балансування можна вночі в депо.
Кабіна водія закрита у зв'язку із підвищеними вимогами до безпеки. У салоні є місця для двох дитячих чи інвалідних візків, а також для людей з обмеженими фізичними можливостями.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, електробус оснащений сучасною інформаційно-квитковою системою, що включає автоматичний підрахунок пасажирів та обладнання для сліпих. Існує також система відеоспостереження для безпеки пасажирів.