Це забезпечує резервний запас ходу машини на електричній тязі до 16 кілометрів і не вимагає вкладень в зарядну інфраструктуру.
Компанія Allison Transmission, провідний розробник і виробник систем приводу для вантажних і військових транспортних засобів, і компанія Gillig, провідний американський виробник великих міських автобусів, оголосили, що починаючи з 2021 року автобуси Gillig будуть доступні з гібридним приводом eGen Flex ™ виробництва Allison Transmission.
Система Allison eGen Flex дає змогу знизити споживання палива на 25% в порівнянні з традиційними дизельними автобусами, а також забезпечує ефективну роботу допоміжного обладнання, такого як система кондиціонування і електричний обігрівач, від електрики.
Завдяки тому, що це обладнання тепер працює незалежно від двигуна внутрішнього згоряння, знижується навантаження на двигун, скорочуються витрати палива і витрати на технічне обслуговування впродовж всього терміну експлуатації.
При роботі системи eGen Flex в повністю електричному режимі виключається шум і вихлоп під час посадки і висадки пасажирів, а також при русі в густонаселених районах або депо - такі зони можна задавати в навігаційній системі автобуса.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, система eGen Flex здатна забезпечити запас ходу на електричній тязі до 16 кілометрів залежно від режиму руху та використання допоміжного обладнання.