Про це повідомляє interfax.com.ua. «Разом з керівником служби спецтранспорту Олександром Георгадзе мали можливість першими оглянути замовлені аеропортом «Бориспіль» перонні (такої моделі ще немає у жодного аеропорту) і пасажирські автобуси... Вже в грудні, після закінчення процесів складання, техніка працюватиме для вас», - написав на своїй сторінці в соцмережі Facebook Зубко.
На запитання «Чому МАЗ?» Георгій Зубко розповів:
«Аеропорт «Бориспіль» біжить спринт в гонитві за перемогою серед європейських конкурентів. Так, український автопром розвалений, але це не означає, що ми можемо собі дозволити розвалити аеропорт. Ось ми й біжимо з партнерами, які можуть задовольнити наші запити. Чому Мінський автомобільний завод? МАЗ переміг на відкритих торгах через систему державних закупівель ProZorro. Також, зазначу, що жоден український автомобільний завод не виготовляє перонних автобусів».
Відповідно до тендера, аеропорт закупить шість перонних автобусів 2019 року випуску з автоматичною коробкою передач і загальною місткістю щонайменше 100 пасажирів (сидячих місць - щонайменше 12), а також п'ять пасажирських автобусів 2019 року випуску з автоматичною коробкою передач і загальною місткістю щонайменше 105 осіб (сидячих місць - щонайменше 30).
Термін поставки перонних автобусів становить 240 календарних днів із дня отримання постачальником авансу, а пасажирських - 60 днів.
Переможець торгів компанія «НВО НТ «Будшляхмаш» запропонувала ціну о 103,185 млн грн за очікуваної вартості закупівлі у 103,35 млн грн.
Наразі у «Борисполі» пасажирів обслуговують перонні автобуси Cobus і TAM, а в ролі пасажирських використовуються автобуси ТМ «Богдан».