У Львові 10 тролейбусів "Електрон" із наявних у місті 60 машин цієї моделі додатково обладнали системами автономного живлення для можливості руху без контактної мережі. Це машини з бортовими номерами від 163 до 173 - одні з найновіших, 2020 року випуску.
Ще один тролейбус у експериментальному порядку було обладнано тяговими акумуляторами дещо раніше. Таким чином, всього у Львові 11 тролейбусів з автономним ходом.
Вартість реалізації проєкту склала 900 тис. євро. Автономний хід тролейбусів розрахований на 15 км. Гарантія на кожен із тролейбусів - 100 тисяч кілометрів, а це приблизно 2 роки роботи.
"Проєкт реалізований за кредитні кошти Європейського банку реконструкції і розвитку. Це продовження тих попередніх проєктів тої взаємодії, яка була з Європейським банком реконструкції і розвитку.
В рамках цього проєкту ми вже реконструювали депо на вулиці Промисловій, закупили 50 одиниць тролейбусів.
Також була реконструйована контактна мережа з продовженням її на вулиці Кульпарківської і зараз, власне, шляхом економії коштів, які утворилися в результаті реалізації цих попередніх проєктів, ми мали можливість дообладнати автономним ходом 10 тролейбусів", - пояснює директор департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури Олег Забарило.
Сьогодні вони вже курсують у тестовому режимі на 5 міських маршрутах - №22, 30, 32, 33 та 38. Загалом у місті таких тролейбусів є 11, адже ще один був переобладнаний раніше як тестовий зразок.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, за словами Забарило, у місті зараз працюють над тим, аби за допомогою такого транспорту можна було продовжити деякі маршрути без розбудови спеціальної інфраструктури.
"Ми зараз пропрацьовуємо варіант по 23-му або по 25-му тролейбусному маршруту для їх продовження або, скажімо, від автовокзалу до Кінг Кросу, або відповідно до АС Західної", - додає він.