Дві сотні з них - це туристичні машини моделі Touring на шасі Scania.
Модель завдовжки 12,86 м має салон на 59+1 місць, оснащена багажниками на 300 кг, передовою системою опалення та кондиціювання, а також міні-кухнею. Це перша китайська модель такого класу, що вийшла на ринок Франції ще 2011 року.
Автобус під брендом Scania Touring дебютував на виставці Busworld у Кортрейку (Бельгія) у 2009 році, а у 2017 році був модернізований. Сьогодні ця машина продається у 50 країнах, у тому числі в Німеччині, Італії, Великій Британії і навіть Австралії.
За весь час лише в Європі реалізовано понад 4000 од., що становить понад 90% частки ринку китайських автобусів преміум-класу, які постачаються за кордон.
У Франції також працює ще понад 80 автобусів Fencer F6 – в аеропортах та як шкільні. Це міжміська модель, що відповідає стандартам EU M3 Сlass II, яка виробляється у Великій Британії – на шасі Scania та з кузовом Higer.
Вона вміщує 63 пасажири та обладнана гідроліфтом для інвалідних візків. Зазначимо, що автобуси під новим британським брендом Fenсer дебютували ще 2021 року.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, у результаті компанія Higer за останні два десятиліття розширила свою присутність на світових ринках – більш ніж у 130 країнах. Загалом було експортовано понад 50 тис. автобусів.