Перегін техніки здійснюють водії двох комунальних підприємств міста – "Миколаївелектротранс" і "Миколаївпастранс".
Після того, як автобуси прибудуть у Миколаїв та пройдуть всі технічні регламентні огляди й державну реєстрацію, вони вийдуть на маршрути міста.
Це не перша допомога від муніципалітету Праги для Миколаєва. Раніше на запит “Миколаївелектротрансу” передавали дві автовишки, 226 обігрівачів та 8 генераторів, а для “Миколаївпастрансу” – п'ять автобусів.
І хоча поки не вказуються марки й моделі автобусів, з фото та кадрів відео добре видно, що це низькопідлогові пасажирські машини SOR NB12 чеського автобусного заводу SOR Libchavy spol. s r. o.
Такі машини мають паспортну місткість 116 пасажирів. Однак унікальність цієї 12-метрової машини в іншому – на відміну від більшості автобусів такої розмірної групи тут чотири входи/виходи, а не три.
Така конфігурація дверей у поєднанні з кнілінговою системою примусового нахилу кузова автобуса практично до рівня тротуару на зупинці значно прискорює посадку та висадку пасажирів. Цей процес відбувається майже удвічі швидше, ніж в автобусах зі стандартною кількістю входів.
SOR BN 12 з 260-сильним мотором та 6-ступеневою автоматичною коробкою передач має специфічну низькопідлогову схему.Там низький рівень підлоги (36 см) влаштований частково – лише у передній частині. Позаду крісла пасажирів розміщені на підвищеній підлозі (80 см).
До речі, спереду над колісними арками крісла також на підвищенні, чого не скажеш про передню й середню частини салону з зоною дитячих та інвалідних візків, широкими накопичувальними проходами.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, простору там додає ще й продумана схема сидінь: у двох місцях по різні сторони там встановлено не поперечні, а повздовжні крісла з блоками на чотири й три місця.