Але підприємство змінило назву на ТОВ «Бас Мотор».
Нещодавно ДП АСЗ №1 "Богдан Моторс", яке входило в структуру корпорації "Богдан", пройшов процедуру банкрутства і низку юридичних трансформацій зі зміною юридичної особи. Фактично ж Луцький автобусний завод зберіг основне виробництво і команду.
До повномасштабної війни завод виробляв декілька моделей автобусів і тролейбусів, зокрема одиночні 12-метрові і зчленовані 19-метрові тролейбуси "Богдан-Т701" та "Богдан-Т901" у різних модифікаціях.
Також вироблявся автобус великої місткості "Богдан-А701" за наявності замовлень. Також вироблялися як на вільний продаж, так і на замовлення автобуси малого і середнього класу, в тому числі у шкільних модифікаціях.
З 2024 року компанія планує суттєво наростити виробництво шкільних автобусів малого і середнього класу, які виготовляються з машкомплектів індійської компанії ASHOK LEYLAND.
В виробничих планах підприємства на 2024 рік вже значиться виробництво до 300 шкільних автобуса "Богдан-А224.12".
Також луцький завод продовжує виробляти тролейбуси і періодично бере участь у муніципальних тендерах - але безуспішно. Останні фактично виготовлені тролейбуси були випущені у лютому 2022 року і надійшли до Луцька за кредитною програмою ЄБРР.
Крім того, ще до війни та епідемії ковіду завод уклав контракт з французьким виробником електробусів Bluebus. В рамках цієї співпраці виготовляються для зарубіжного партнера 12-ти і 6-ти метрові фарбовані кузови електробусів із нержавіючої сталі.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, на кінець лютого 2024 р. завод виготовив та відправив вже 98 кузовів із 140 замовлених.