Це перші у світі серійні електробуси з водневим силовим агрегатом в якості розширювача запасу ходу. Завдяки передовим акумуляторам NMC 3 та водневим паливним елементам машина може проїхати без дозаправки до 400 км.
Силова установка Fuel Cell має потужність 60 кВт та живиться від шести балонів із воднем (по 5 кг у кожному), розташованих на даху.
Автобус також укомплектований чотирма блоками батарей NMC 3 ємністю 392 кВт.год та двома портальними мостами з електромоторами біля коліс - потужністю по 250 кВт кожен.
Завдяки фіксованому передатному числу на кожне колесо передається величезний крутний момент - в 11 000 Нм.
Перед виїздом на маршрути міст Мангейма та Гейдельберга нові автобуси пройдуть тестову експлуатацію. Загалом компанія Rhein-Neckar-Verkehr (RNV) до середини 2025 року має отримати 48 таких машин Mercedes-Benz eCitaro з водневим розширювачем запасу ходу.
Купівлю 40 машин на суму 16,55 млн. євро профінансує Міністерство навколишнього середовища, клімату та енергетики землі Баден-Вюртенберг. А решту 8 електробусів буде придбано за рахунок Федерального міністерства цифрових технологій та трансформації (BMDV).
Зазначимо, що оператор RNV поставив за мету перевести весь свій автобусний парк на екологічно чисті машини. З 2018 року компанія вже експлуатує 36 акумуляторно-електричних автобусів Mercedes-Benz eCitaro.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, всього на маршрутах RNV завдовжки 860 км працює 250 автобусів, а також 190 од. залізничного транспорту. За 2022 фінансовий рік послугами RNV скористалися понад 145 млн. пасажирів.