Ebusco заявляє, що модель 3.0, яка має композитний кузов, що на 27% легший за звичайний кузов, «змінює правила гри» в індустрії електричних автобусів. Цей кузов, за словами творців, збільшує термін експлуатації автобуса до 25 років.
3.0 пропонується в довжині 12 метрів і 18 метрів, і саме 12 метровий електробус був доставлений міжнародному гіганту громадського транспорту Transdev для роботи в місті Хілверсум, Нідерланди.
12 метрова модель має споряджену масу 9 500 кг, тому, за словами компанії, вона споживає «надзвичайно мало енергії». Запас ходу – до 575 км, а максимальна потужність – 2 x 125 кВт.
Запас ходу у 18M становить до 700 км. Обидва автобуси використовують літій-залізо-фосфатні батареї місткістю 105 ампер-годин і напругою 3,2 В. Батареї інтегровані в підлогу, завдяки чому автобус має низький центр ваги і відмінну керованість на дорозі.
Впродовж наступних кількох місяців Ebusco буде поставляти свої автобуси 3.0 поетапно. Проблеми з ланцюжком постачання змусили компанію чекати на фінальні частини 3.0 з кінця 2022 року.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, тепер вона може перейти до серійного виробництва, і в «середньостроковій перспективі» планує досягти виробничої потужності в 3 000 автобусів на рік.