Однак, у Скандинавії знайшли відмінне рішення, поєднавши колісний екскаватор із спеціалізованим причепом, що дало можливість не використовувати вантажний самоскид.
Дана концепція була схвалена Міністерством Інфраструктури Норвегії. Це дозволило експлуатацію колісного екскаватора із причепом на загальних дорогах.
Норвезький виробник причепів Mork Maskin, розробивши і реалізувавши концепцію причепа-самоскида для колісного екскаватора, б’є усі рекорди з продажів та за декілька місяців відразу став лідером на ринку подібних причепів.
Зазначимо, що стандартна гальмівна система не дозволяє використання причепів разом з екскаваторами. Річ у тім, що пневматична гальмівна система екскаватора має робочий тиск не більше 80 Бар.
Натомість, у сільськогосподарських чи спеціалізованих причепах робочий тиск може сягати до 150 Бар. Для цього, компанія розробила новітню систему синхронізованої пневматичної гальмівної системи причепа з екскаватором.
Тому тепер, експлуатація у складі колісного екскаватора з причепом є повністю легальною і не призводитиме до штрафів і затримок з боку норвезької поліції, як це було раніше.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, екскаваторний причіп-самоскид компанії Mork Maskin при власній масі 3 150 кілограмів має вантажопідйомність 4 850 кілограмів із об’ємом вантажу до 4,8 м3.