До лінійки HW увійшли чотири моделі з робочою вагою 14-23 тонни, які отримали дизельні двигуни Cummins B4.5 і B6.7 з комбінованою системою доочищення.
Змінена геометрія стріли в поєднанні з гідравлікою LUDV з вимірюванням навантаження забезпечує новим колісним екскаваторам Hyundai відмінні характеристики в багатофункціональному режимі, плавну керованість та необхідну стійкість
Лінійка починається з моделі екскаватора HW140A робочою масою 14 900 кг з монострілою та 15 860 кг з двосекційною основною стрілою.
Ця машина розділяє більшу частину своєї ходової частини і верхньої конструкції з екскаватором HW160A масою 17 580 кг і 18 390 кг.
Третя нова модель екскаватора HW170ACR вагою 18 810 кг пропонується виключно з двосекційною стрілою, а завершує нову лінійку модель HW210A з робочою вагою 22 270 і 23 665 кг.
Колісні екскаватори HW140A, HW160A і HW170ACR приводяться в дію 4,5-літровим дизельним двигуном Cummins B4.5, який заміняє більший 6,7-літровий двигун, що використовується в машинах попереднього покоління.
Цей компактний двигун з турбонагнітачем з перепускним клапаном має двоканальну вихлопну систему Flex-Module
HW140A, HW160A і HW170ACR розвивають потужність 129 кВт (173 к.с.) в порівнянні з 117 кВт (156 к.с.) у HW140 попереднього покоління.
Більший екскаватор HW210A зберігає 6,7-літровий двигун. Також він отримав два гідравлічних насоси Kawasaki з електронним управлінням потоком насоса (EPFC), які довели свою високу продуктивність на гусеничних тракторах Hyundai HX210A і HX220AL.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, при цьому забезпечується зниження витрати палива до 8-11% в залежності від режиму роботи. Автоматичний режим холостого ходу входить в стандартну комплектацію, що ще більше знижує витрату палива, шум двигуна і викид вихлопних газів.