Розроблені для простоти експлуатації, транспортування і технічного обслуговування, котки зберігають свою здатність працювати з лінійними або зміщеними тротуарами, забезпечуючи ущільнення на бордюрах та інших перешкодах.
Це нові моделі двобарабанних котків - ARX 12-2, ARX 16-2 і ARX 20-2, а також представлена комбінована версія ARX 16-2C, в якій використовується сталевий барабан спереду і пневматичні шини ззаду для підвищення тягового зусилля машини і поліпшеного ущільнення поверхонь.
Нові котки приводяться в рух двигунами Kubota потужністю 15,6 кВт (21,2 к.с.), які відповідають стандартам на викиди забруднюючих речовин Stage V і Tier.
Нова установка вібраційного контуру забезпечує розширені частоти вібрації, що сприяє більш швидкому ущільненню - 3% на низькій частоті/6% на високій частоті.
Перемикачі освітлення і вібрації були переміщені для забезпечення оптимального доступу, а новий підлокітник відрізняється оновленим компонуванням і інтегрованими функціями, включаючи гальмо стоянки.
Ще одна важлива поліпшення - це легке перемикання між режимами руху, яке в попередніх поколіннях вимагало сервісного техніка або представника дилерського центру. Тепер режими можна легко міняти.
М'який привід дозволяє плавно і плавно змінювати напрямок руху, що особливо важливо при роботі на асфальті. Жорсткий диск швидко реагує на зміну напрямку. Аварійна зупинка зупиняє машину, якщо оператор різко змінює напрямок руху або значно регулює положення важеля ходу.
Вібрація автоматично відключається в режимі завантаження або транспортування. Доступ до вищої центральній точці підйому полегшується, а розширені точки кріплення спрощують закріплення машин.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, інші ключові особливості нових тандемних котків Ammann включають в себе електронний важіль приводу для плавного пуску і зупинки, що особливо важливо при асфальтових роботах.